قوانین و مقررات ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ظریف شاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش اختصاصی وبسایت از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ظریف شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ظریف شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ظریف شاپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است.ظریف شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ظریف شاپ می‌پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس‌ همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد تبعات آن برعهده مشتری میباشد.
  • کلیه کالاهای موجود در ظریف شاپ نهایتا 3 تا 7 روز کاری با توجه به نوع محصول به شرکت های حمل و نقل (اداره پست، تیپاکس ، دکاپست، باربری و غیره) تحویل داده خواهد شد. در فروشگاه ظریف شاپ سعی میشود که این زمان کاهش یابد و در سریع ترین زمان ممکن ارسال گردد.
  • با توجه به محدودیتی که شرکت های حمل و نقل برای بعضی از محصولات چاقو دارند، با توجه به نوع محصول خریداری شده توسط خریدار و شهر مقصد آن، مناسب ترین روش ارسال (اداره پست، تیپاکس، دکاپست، باربری یا سایر شرکت های حمل و نقل) از طریق ظریف شاپ انتخاب شده و به کاربر ارسال می شود.
  • تمامی مبالغ تسویه شده توسط خریدار در وبسایت ظریف شاپ بدون در نظر گرفتن هزینه ی ارسال آن می باشد. هزینه ارسال بعد از ثبت سفارش بصورت پس کرایه یا در بعضی موارد بصورت پرداخت مستقیم به ظریف شاپ دریافت خواهد شد.
  • کاربر بعد از ثبت سفارش می تواند کد رهگیری سفارش خود را در روزهای بعد از سفارش از طریق کانال تلگرانی دریافت کند.
  • لینک ورود به کانال تلگرامی دریافت کدرهگیری سفارشات ظریف شاپ

 

شرایط مرجوعی

مرجوعیت کالا فقط در از شرایط زیر امکانپذیر میباشد.

عدم تطابق کالای ارسالی فروشنده با کالای تحویلی خریدار: کالای ارسال شده از نظر شکل و ظاهر و فیزیک و یا مشخصات با کالای خریداری شده در سایت مغایرت داشته باشد. در این صورت نیز خریدار می تواند کالا را به هماهنگی با واحد فروش و یا خدمات پس از فروش به فروشنده مرجوع کند و فروشنده باید دقیقاً و عیناً همان کالای خریداری شده با همان مشخصات را به خریدار تحویل دهد. در این حالت باید توجه شود که کاربر نباید از کالا استفاده کند و باید کالا به همان صورت و شرایط اولیه به فروشنده بازگردانده شود.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در ظریف شاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در ظریف شاپ قیمت‏‌های عمده فروشی است ولی جهت احترام به همه مشتریان به صورت تکی هم قابل خرید میباشد. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، ظریف شاپ موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.