قوانین و مقررات ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. ظریف شاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش اختصاصی وبسایت از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار میگیرند. ظریف شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ظریف شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ظریف شاپ محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است.ظریف شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت ظریف شاپ میپذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد تبعات آن برعهده مشتری میباشد.
- کلیه کالاهای موجود در ظریف شاپ نهایتا 3 تا 7 روز کاری با توجه به نوع محصول به شرکت های حمل و نقل (اداره پست، تیپاکس ، دکاپست، باربری و غیره) تحویل داده خواهد شد. در فروشگاه ظریف شاپ سعی میشود که این زمان کاهش یابد و در سریع ترین زمان ممکن ارسال گردد.
- با توجه به محدودیتی که شرکت های حمل و نقل برای بعضی از محصولات چاقو دارند، با توجه به نوع محصول خریداری شده توسط خریدار و شهر مقصد آن، مناسب ترین روش ارسال (اداره پست، تیپاکس، دکاپست، باربری یا سایر شرکت های حمل و نقل) از طریق ظریف شاپ انتخاب شده و به کاربر ارسال می شود.
- تمامی مبالغ تسویه شده توسط خریدار در وبسایت ظریف شاپ بدون در نظر گرفتن هزینه ی ارسال آن می باشد. هزینه ارسال بعد از ثبت سفارش بصورت پس کرایه یا در بعضی موارد بصورت پرداخت مستقیم به ظریف شاپ دریافت خواهد شد.
- کاربر بعد از ثبت سفارش می تواند کد رهگیری سفارش خود را در روزهای بعد از سفارش از طریق کانال تلگرانی دریافت کند.
- لینک ورود به کانال تلگرامی دریافت کدرهگیری سفارشات ظریف شاپ
شرایط مرجوعی
مرجوعیت کالا فقط در از شرایط زیر امکانپذیر میباشد.
عدم تطابق کالای ارسالی فروشنده با کالای تحویلی خریدار: کالای ارسال شده از نظر شکل و ظاهر و فیزیک و یا مشخصات با کالای خریداری شده در سایت مغایرت داشته باشد. در این صورت نیز خریدار می تواند کالا را به هماهنگی با واحد فروش و یا خدمات پس از فروش به فروشنده مرجوع کند و فروشنده باید دقیقاً و عیناً همان کالای خریداری شده با همان مشخصات را به خریدار تحویل دهد. در این حالت باید توجه شود که کاربر نباید از کالا استفاده کند و باید کالا به همان صورت و شرایط اولیه به فروشنده بازگردانده شود.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در ظریف شاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در ظریف شاپ قیمتهای عمده فروشی است ولی جهت احترام به همه مشتریان به صورت تکی هم قابل خرید میباشد. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، ظریف شاپ موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.